شركت کیاموتور 118 به عنوان نماينده رسمي كمپاني كياموتورز كره جنوبي، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهاي كياموتورز از سال 1386 در كشور نه تنها نويدگر حضور بازيگري جديد و قدرتمند در صنعت خودرويي كشور بوده است بلكه موجب شكسته شدن محدوديت تنوعي خودروهاي موجود در بازار ايران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ايراني و به صورت غير مستقيم نيز سبب رشد همه فعالان اين صنعت شده است.
امروز دامنه فعاليت هاي کیاموتور 118 از تنوع فروش خودروهاي كياموتورز گرفته تا نحوه متمايز خدمت رساني به تمامي مشتريان خانواده كيا در سراسر كشور؛ گسترش قابل توجهي يافته است.
تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحليل و توسعه هدفمند شبكه خدمات پس از فروش، تجهيز سرویسهای امدادي، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستاي شناسايي و تأمين نيازهاي مشتريان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش، ايجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتي هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده کیا خودرو در اقصي نقاط کشور به دست آمده است.
برخی روشهایی که به یمن انتقال دانش یک کمپانی خودروساز بینالمللی، در داخل کشور اجرا شده است، عملا به الگویی برای سایر فعالان این عرصه مبدل شده و بدون شك شرکت اطلس خودرو زمینهساز تغییرات گستردهای در حوزه خودرو كشور بوده است. عرضه محصولات متعدد و متنوع، بخشی از استراتژی این شرکت است که به دلیل تفاوت با استراتژیهای مرسوم بازار و به منظور برآورده ساختن طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان و خانواده های ایرانی به عنوان یک عامل تمایز در فضای رقابتی کشور مطرح شده است.
شرکت کیا خودرو در طی این سالها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسبسازی آن با نیازهای بازار اقدام نموده و آموزههایی را برای بازار ایران به همراه داشته است که لزوماً یک محصول، یک روش فروش ندارد. این تنوع و تغییر گسترده، البته با ریسکهایی نیز همراه بوده است که پیچیدگی هاي خاص خود را در انتخاب بهترين استراتژي به دنبال داشته است از جمله آن مي توان به بومي سازي دانش هاي انتقال يافته اشاره كرد.
توسعه خدمات تحت اینترنتی شرکت کیا خودرو از ديگر مواردي است که این شرکت در مسیر ايجاد ارتباط با مشتریان به كار گرفته است و اجراء آن موجب ايجاد روش ارتباط ساده و تسهيل ارایه محصولات، خدمات و خریدهای مجازی جهت توسعه تجارت الکترونیکی کشور شده است.
حضور بیش از 700 نیروی متخصص در شركت و شبكه عاملين در حوزه هاي مختلف ، فروش ، خدمات پس از فروش ، انبار داری و بازاریابی گواه اهمیت به کارگیری استعداد و توان نیروهای کارآمد در راستاي خدمت رسانی به خانواده بزرگ کیا و همچنین افزایش رضایتمندی و وفاداری آنها به مشتريان است.